Kennismaken en rondleiden

Wij zijn blij met uw belangstelling voor onze school!

Het is prettig als ouders een weloverwogen keuze maken voor het onderwijs van hun kind. Nieuwe ouders geven we uitgebreid informatie over de school. Bij elk verzoek tot inschrijving maken wij persoonlijk kennis met u en uw kind(eren). In het kennismakingsgesprek krijgen u en uw kind een rondleiding door de school en heeft u de gelegenheid om vragen te stellen.

Vierjarigen

Ouders die hun kind willen aanmelden op onze school worden verzocht dit ruim van tevoren te doen. Aan nieuwe ouders adviseren wij dit rond de derde verjaardag van hun kind te doen. Kinderen mogen vanaf de dag dat ze 4 jaar worden naar school. Voor die tijd mogen zij, in overleg met de leerkracht, een aantal dagdelen komen kennismaken.

Leerlingen van een andere school

Kinderen die van een andere school komen, kunnen het beste ook ruim van tevoren worden aangemeld. Dan kunnen we met elkaar afstemmen welke mogelijkheden er zijn. Wanneer de overplaatsing doorgang kan vinden, bekijken we welke mogelijkheden er zijn om de kinderen verder te laten kennismaken met de school en hun nieuwe klasgenoten.

Een gesprek?

U kunt bellen met de school of mailen om een afspraak te maken voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding door onze school. Klik op onderstaande button om een kennismakingsformulier in te vullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Kennismakingsformulier

Onderdeel van